Sunday, February 10, 2013

"YOU TELL YOURSELF NOT TO THINK OF HIM YET, YOU STILL DO AND YOU'RE WONDERING IF HE'S THINKING ABOUT YOU TOO"


Huge cravings på en Micheal Kors klocka. Kan någon trolla fram en sådan till mej eller donera pengar? Och så behöver jag nya armband to go with it. Precis som i bilden. Enkelt, elegant och snyggt. Perfekt.

Skall ta och visa er vad jag köpt under veckuslutet. Men det får bli tills imorogn. Hehhe. Annars då börjar en ny vecka med härliga planer. Eller ja. Dans varje dag. På torsdagen är de valentines day och tallberg twinsens födis, så det blir födis/valentines middag hos dem då. Penkkis är också på torsdag, väntar inte så mycket på det. Brossan är ju ABI så man vet aldrig vad han hittar på med sina vänner. På fredagen blir det gammeldans och två av mina besties dansar. Mina prinsessor! Sedan på lördag sticker jag iväg till österrike med familjen. En vecka ledigt, och det behövs.
Skall ännu ta och göra lite på matta läxan och sedan bara ta det lugnt å kolla på någon film! Har ni något tips? Puss

No comments:

Post a Comment