Saturday, February 9, 2013

EFTERLYSES

Måste medge.. ÄR TOTALT I PANIK JUST NU! Igår hos Soffi råkade nån ta mina vita converse på misstag med sig hem eller någonstans. Blev smått irriterad men tog ett par andra vita converse på mej i storlek 8,5 för jag tänkte att jag skulle sedan byta, med den som säkert blandat mellan sina skor och mina, någon dag här. Sätter på eventens sida genast att någon har tagit fel etc och förklara massor. Ingen reagerar. Sätter en ny post. Ingenting nu heller. Och en tredje. Nu är det halv sju på kvällen och ingen har hört av sig. Fattar inte. Converserna som jag har är smutsiga men inte så smutsiga som mina. Därför fattar jag inte vem som skulle vilja behålla mina i storlek 5,5/5 som är 3 storlekar mindre än persones riktiga skostorlek och sedan är de helt gul-bruna eftersom jag råkade stiga i en å på sommaren med dom... Så börjar sakt men säkert tro att någon har stjält dom eftersom ingen hör av sig. Och jag vet att det låter kunno omg ääh, juttu. Men saken är den att de är mina favvo skor, de passar med allt. Även om de är smutsiga å lite äckliga så är de en räddning när man inte vet vad för skor man skall lägga på sig.

SÅ NU EFTERLYSER JAG MINA CONVERSE!!
FÄRG: ORGINELLT VITA, MEN MER GUL-BRUNA
STORLEK: ANTINGEN 5 ELLER 5.5
SISTA MINNET AV SKORNA: NÄR JAG SLÄNGDE DEM I TAMBUREN FÖRRÄN NÅGON HADE KOMMIT

Så om någon vet var dom är snälla jag bönfaller er berätta till mej! Bryr mej inte alls vem som har dom, bara jag vet att de ännu finns kvar och jag kan få dem tibaks så snabbt som möjligt. Och samt vill jag lämna tillbaka de converse som jag har. De är alltså vita i storlek 8.5!

No comments:

Post a Comment