Friday, February 15, 2013

"3 THINGS A GIRL NEED IN HER LIFE: LOVE TO MAKE HER WEAK, ALCOHOL TO MAKE HER STRONG, AND BEST FRIENDS WHEN BOTH MAKE HER HIT THE FLOOR"




Med mindre än fem timmars nattsömn i bakluckan skall jag snart dra mig till skolan för en lååååååång dag. 8-4 på en fredag är nog verkligen ingen höjdare i min läseordning.
Abiabiabi... Det var nog helt sjukt roligt att se sin bror vara ABI, men när man blir tejpad, såttad med läppstift i ansiktet, grädde i håret och ketschup helt över allt t.o.m. i örat så var det kanske inte så roligt. Hhahahaha. Jag har bilder på min telefon och sätter det säkert i något tidinställt inlägg som jag gör till nästa vecka.
Igår kväll var så roligt, åt god mat, bästa sällskapet och god dricka. Tack Emma&Anna, ni är guldvärda. Tog taxibuss hem med massor andra och dunsade i sängen lite efter ett.
Idag blir det super stressigt, efter skolan borde jag komma snabbt hem och packa klart (eller who am I kidding, packa allt) och sedan sticka iväg på två timmars extra dans träningar. Det blir en lugn kväll idag med tidig läggdags eftersom jag har på känn att en viss tjej här kommer att vara dödstrött.
Hade kameran med men tog inga bildet. Men A&E tog bilder med deras kamera så de kommer säkert upp några någon gång.
Bjussar på små fula morgon photobooth bilder.

No comments:

Post a Comment