Wednesday, February 13, 2013

"IT'S BETTER TO BE CRAZY THAN ABSOLUTELY NORMAL"


Har helt full späckat program för resten av veckan. Imorgon blir det penkkis, bli inte rädda om ni ser mig, min bror är ABI och jag kommer se ut som ett helvete imorgon. Valentines day är det väl också imorgon och då har jag roliga planer till både dagen och kvällen. På kvällen skall jag till twinsen över på deras födis dinner. Awesome, tar säkert kameran med om jag kommer ihåg. På fredag har ja lång skoldag och två timmars dans träningar. Och här imellan borde jag hinna packa för väskorna skall ren in på fredag... Shit och på lördag bär det av mot ÖSTERRIKE!!!!!
Men skall försöka laga tidinställda inlägg med det jag shoppat till nästa vecka eftersom jag inte vet om jag kommer att ha tillgång till näte där. Puss&Kram

No comments:

Post a Comment