Sunday, February 3, 2013

"IM GONNA GIVE YOUR HEART A BREAK"




Sitter och ångrar massor att jag inte orkade dra min rumppa över till Beni igår. Men var sjukt trött efter fredag kvällen och hade inte lust att festa. Men sen efter nie vi när vi var klara med att bowla med familjen fick jag jätte sug på att festa. Hyrde istället Hungergames och kollade den med pappa. Ig blev fylld med fyllo bilder av vännerna och fick ett super sött samtal av Otto&Soffi. Guldvärda. Nåja försov mej till mina träningar och tackade ändå lite gud att jag inte festade igår. Vi hade nämligen crazy träningar och jag höll på att dö. Skall träffa Soffi senare idag, vilket blir super! Eftersom vi inte setts på länge på tumis. Skall ta och söka upp kameran så jag kan ladda några bilder hit, hehehhe. Puss!

No comments:

Post a Comment