Friday, January 11, 2013

NEW GIRL



Okay efter lite över ett år på blogg.se är jag tillbaka på blogspot. Men det här är bara en tillfällig blogg, för ca 6-7 månader. Hade lite problem med bilder å så på blogg.se men hoppas jag inte har sådana här. Skall nog ändra lite saker på bloggen och så. Om någon snälla skulle kunna förklara hur man får en "egen" header så skulle jag vara super glad. Mitt minne är lite rostig när det kommer till blogger. har haft 5 bloggar före det här, hehehhe. Men min senaste är stylevoyage.blogg.se, så där kan ni titta vad jag har hållit på med det senaste året.

Okay för er nya läsare, så heter jag alltså Jennica. Är nästan 17 år gammal, bara 42 dagar kvar... Håller på med dans, tävlar med ett super härligt lag i dans stilen dancehall. Så tar jag över det andra dans timmar och far till gymmet alltid då och då. Till min vardag hör också alla mina underbara vänner. Film, musik, fotografering, mode är några av mina andra intressen. Är påväg som utbytes elev nästa sommar (!!) till USA. Så därför är bloggen bara tillfällig då jag säkert byter under sommaren till en "utbytes elev blogg". Men mer om det då det är relevant.
Måst dock förklara min blogg adress, alltså jenkkigum.blog.. Kallas Jenkki av alla mina vänner och ett tuggummi märke har samma namn så ibland blir jag faktiskt kallad "purkka" å så. Så det var det första och enda vettiga (hahahah helt hemskt namn..) jag kom på. Men vi får klara oss med det nu.

Genom bloggen får ni då följa min vardag genom outfits, musik klipp, videobloggar, trailers, "esser" (något jag nu börjat med under hösten på min gamla blogg) mm. Hoppas ni följer med mej och mitt liv.

Puss&Kram

Jennica

No comments:

Post a Comment