Monday, January 21, 2013

"DON'T JUDGE ME BEFORE YOU KNOW ME"

































Alltså måndagar är det nästan det värsta jag vet. Usch. Som tur har jag massor med att se fram emot i på denna tråkiga måndag. Nästa veckuslut spränger det till, snart är det sportlov which means that jag fyller 17 och vi sticker till österrike/alpperna med famljen. Awesome. Skall ta och göra på ett dans-gymnastik program nu som jag skall dra imorgon till min systers fotbolls lag, räkna matta inlämnings uppgifter och göra på finska projektet och hinna på dans... Man märker så att det är provvecka inkommande vecka. Shit. Nåja, skall ta och knäppa lite outfit bilder till er som jag lägger upp senare, eller imorgon, heheh.. Så länge får ni nöja er med photobooth bilder. Don't hate, peace.

No comments:

Post a Comment