Wednesday, January 16, 2013

I JUST CAME TO SAY HELLO

































Skall ta och blogga lite förrän jag sticker iväg på dansen. Får skjuts av mamma vilket är guldvärt. Den här dagen var så onödig, var så trött och på konstigt humör. Frös hela dagen och hade lite kris över hur gammal jag är, hehhehe. Eller om man skall vara exakt hur gammal jag är när jag blir student. Hela 20 år, och dom som är på ettan i gymnasiet då när jag är abi fyller 16 och 17. Gud vad man känner sig gammal. Nästan som en mommo. Bilder på gårdagens kommer senare, eftersom jag inte orkar gräva efter kameran och sladden. Och tanken på att redigera bilder just nu är inte så lockande. Bjuder istället på fyra bilder på lilla ruffsiga trötta jag. Och ja, kvaliten är den bästa, nästan som HD.

No comments:

Post a Comment