Tuesday, January 29, 2013

"BIG GIRLS DON'T CRY"


Nej jag har inte glömt er mina hundratusentals läsare. Har haft fullt upp med att försöka hindra ett virus för att spricka i min kropp (still working on that shit), läsa till prov och ja. Gårdagens gegga prov gick väll helt okay. Provet idag. Ja ett kapitel för sig. Fast jag igår läste 9timmar på mattan så hann jag bara göra 4upgn av 6. Eller rättare sagt jag kunde inte göra någon annan. Å så har jag fel säkert i dom som jag tror jag fått rätt... Började gråta under provet när jag fattade att jag inte klarar av det och med hög sannolikhet kommer att bli underkänd. Well. Nu är jag hemma har ätit avokado bröd och druckit smoothie. Skall ta och kolla på någon serie/film och sedan läsa på tuntematon sotilas och engelska ord. Tjaukkis!

2 comments: