Sunday, January 13, 2013

"I WON'T LET YOU CLOSE ENOUGH TO HURT ME" - ADELE







Det var så skönt att bara få vara och tala om massor saker med mina tjejer igår. Lugna veckoslut behövs nog. Steg redan upp 9:30 för att öva på mattan, gjorde det gamla kursprovet. Fattar inte riktigt hur jag fick en 6a i det provet. Provet är usenkelt, och jag blev nog lite nolad av hur jag failade provet så. Anyways så skall jag nu börja koka ihop någon form av lunch förrän jag drar på dans träningar. Efter det skall jag ännu räkna några övnings prov och färglägga gegga kartan klart, som också skall vara färdig imorgon.

PS. Snälla om ni vet hur man får en header, hjälp mej! Har försökt hitta ställer man lägger den upp i säkert 3 dagar och jag bara inte förstår att var jag skall göra det. Bloggen blir ju mera personlig och finare i layout om jag får headern upp. Skall ännu trixa med layouten så jag får det precis som jag vill. Men det hinner jag inte göra förrän senare i veckan.

PS2: Bilderna är från jullovet när vi åkte med familjen upp till Saariselkä för att åka slalom, skida och bara umgås. En rolig resa, var det var svinkallt. Så åkte vi också världens längsta pulkkabacke, 1,2km. Det var nog hela jullovets träning att gå upp för den backen hör ni. Men tyvärr har jag ingen bild på det.

Usch nu fick jag så lust och skriva massor onödigt, men det skall jag inte göra. Skall försöka fota allt nytt jag fick till julklapp och något jag hunnit köpa efter julen. Men får se när jag hinner göra det.

Puss&Kram

1 comment:

  1. Du ska fa på ulkoasu (tredje sist) o sen trycker du där var de stå din bloggs namn o ylätunniste sen ba muokkaa o lataa kuva, ja ha nu de ba på finska men ei voi mitää :D

    ReplyDelete