Monday, July 22, 2013

WOLVERINES




















































Dagarna går så fort framåt att jag inte riktigt hålls med själv. Inväntar mitt bankkort som borde redan ha kommit i posten.. Men fick ändå en surprise när jag hämtade posten. Det var ett paket från min host family! Fick min first school spirit shirt!! Åh så glad jag blev.
Sista hela veckan i finland börjar idag, galet.. Under den här veckan skall man hinna med så mycket. Träffa kompisar, vara med familjen, packa, förbereda sig psykiskt för själva resan.. Förstår inte hur jag skall hinna med allt. Men det är bara att ta dagarna som dom kommer. Snart flyttar jag också permanent över till min utbytesblogg som ni hittar här. Det sker om några dagar skulle jag tro. Skall börja laga mej klar för dagen och sedan se vart den för mej. Ciaoo

No comments:

Post a Comment