Thursday, July 11, 2013

LETS DO WHAT WE WANT



Några bilder från övernattningen hos kusinerna. Stal bilderna härifrån. Kiitos miili, heheheh...

Nu är jag tillbaka! Eller halft ändå. Det här med att blogga under sommaren är inte riktigt min grej. Nåja mycket har hänt och orkar inte börja rada upp det. Anyways tänkte jag skriva en lite om vad som snurrar runt i min hjärna för tillfället.
Vi vet alla att det finns flickors "unwritten rules". Regler som man som flicka borde veta och följa. Men personligen hatar jag dem. De är just på grund av dem som alla drama uppstår. Jag tycker man skall låta alla göra vad dom vill. Joo kanske man kan tänka lite på vad man gör men liksom ja. T.ex. ex "pojkvänner". Det är det jobbigaste. Man får inte röra/tänka/vara med en nära väns sådan. Det är liksom fyfyfyfyfyfy skam. Ja jag fattar att det kan vara känsligt om det just gjort slut. Men liksom om grejen tagit slut för flera månader sedan? Så vad är skillnaden. Really? Om de är nöjda tillsammans så vem är man att stå ivägen för deras happiness? Japp. Det är vad jag tycker. Drama orkar jag inte med. Det är bara onödigt, irriterande och drar onödigt på krafterna. Jag tycker vi flickor skulle kunna skita i de här jävla reglerna och bara låta varandra göra vad de vill.
Här hade ni en lite tankar på vad jag tycker om de här "unwritten rules" som finns. Med de här orden tänker jag kolla på en episode av 90210 och sedan dra i säng. Puss på er alla fina

3 comments:

  1. Fina bilder tycker jag :D :D

    Puss!
    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/ ♡

    ReplyDelete
  2. angående din åsikt om unwritten rules har du knappast aldrig varit i ett så seriöst förhållande. trots EX pojkvän så kommer killen alltid betyda något och det är klart det känns fel att ens kompis skulle strula med ens pojkvän ifall man blir "sårad" av det. uppskattar din åsikt men du måste tänka också från "ex flickvännens" sida...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jag menade ju alla unwritten rules. inte bara med ex pojkvänner, jag menar alla juttu/säätön man haft! såklart de sticks för den som är "ex flickvännen" och det skall det också göra. Men är det rätt att vi flickor "märker" pojkar och så får ingen annan röra dem? eller om någon kommer in i en ny porukka, träffar en härlig jätkä men hon får int ens tänka på tanken eftersom någon från porukkan kysstes med honom för 2 år sedan? int är det heller rätt. men det är bara min åsikt och alla får ha sin egen!

      Delete