Thursday, July 18, 2013

15 THINGS ABOUT ME



























- Jag gråter bara till vissa låtar och filmer, annars inte
- Älskar att hoppa på en buss sätta i hörlurar och bara lyssna på musik. completly zone out
- Sticker om 12dagar19timmar40minuter till USA


























- När jag blir stressad/sårad/deprimerad städar jag
- Älskar att vara ensam en hel dag och bara göra vad jag känner för
- Är banan tokig. Äter minst 4 bananer varje dag


























- Är lite addicted av min telefon
- Blir knäsvag av onerepublics och ellie gouldings låtar
- Kan inte sitta stilla eller vara tyst när jag hör musik






























- Nynnar hela tiden på någon låt
- Låter som en kråka när jag sjunger, men jag sjunger ändå 24/7
- Älskar skräckfilmer, det är bara något i dem som lockar






























- Långa, varma kramar gör allting så mycket bättre
- Är lite små förtjust i mini coopers
- Jag är livrädd för fåglar, kommer dom nära flippar jag och börjar gråta

2 comments:

  1. Lite addicted av min telefon?! :D Just joo :D Oisit voinu jättää ton lite sanan pois.;)

    ReplyDelete