Tuesday, April 2, 2013

WHEN LIFE IS SHOWING MIDDLE FINGER TO YOU




Just nu kör mitt liv snabbt ner för en väldigt brant backe, och inget slut syns.

Drömmer om en dag när jag är frisk. Drömmer om soliga, ljusa, varma dagar. Drömmer om nya kläder i garderoben. Drömmer om den tränade kroppen jag vill ha till sommaren. Drömmer om den perfekta rumppan och benen. Drömmer om mjukglass i solen. Drömmer om varma kyssar och kramar.

Saknar känslan efter ett riktigt hårt pass på gymmet. Saknar känslan när man inte orkar gå och man vill bara gråta efter ett träningspass. Saknar känslan man faller i när man dansar. Saknar solen. Saknar friska glada jag. Saknar ordentlig fritid. Saknar mitt långa solblekta hår.

Alla collage är gjorda av mig och av bilderna från min tumblr. Alltså inte mina "egna" bilder. Ta och kika in här !

No comments:

Post a Comment