Wednesday, April 3, 2013

LET'S LOOK BACK ON A HAPPY MOMENT








Ledig dag idag, skönt. Eller egentligen borde jag har skrivit matematik prov idag. Men eftersom kroppen vägrade att fungera igår så blev det ingen läsning och inget prov idag. Annors då så mår jag bättre idag och det känns som om allt är mot det bättre. Hoppeligen.

Dagens planer är inte så värst intressanta, skall fortsätta läsa om biologi så att jag imorgon skulle ha ett hum om vad jag skriver ner på provpappret. Dricka te i mängder, ånga och försöka döda det här viruset.

Bjuder på några utvalda fula bilder från torsdagen. Det blev inte så många bilder tagna och dom flesta var skit och helt konstiga. Hhahahah.. Och sen måste jag säga att nej jag är inte gravid, fast bilden på mej och Hanna verkligen försöker visa annat. Så villt har det inte ändå gått till i mitt liv.

No comments:

Post a Comment