Sunday, March 24, 2013

SEX DRUGS AND THE POLICE

























Efter veckoslutet som har innehållit för det mesta bara dans i massvis med mängder, så känns det skönt att ha en lugn kväll. Håller på med två projekt nu, inte några skolprojekt. Med med två andra, som jag nu planerar och jag är jätte excited för. Berättar mera om dem när det väl är aktuellt.

Borde ha läst på matta/fyssa/kemma under veckuslutet men har inte hunnit. Oissan. Provveckan drar igång på onsdagen, not fun at all. Men som tur är det påsklov snart och då har jag kula planer. Är ensam med pappa och syrran från lördag till måndag, så vi skall ta en shopping runda i stan på lördagen. Kulkul, har massvis med saker som jag 1) behöver 2) vill ha. Så får se vad som kommer med mej hem.

Påsklovet kommer att gå till att läsa på proven och sedan har jag boot camp i dansen på söndagen. Hela härliga 6 timmar skall jag spendera i den ljuvliga svettiga och heta salen. Well, bättre så att vi får allt färdigt och att det skulle börja se fiffigt ut.

Men nu skall jag ta och njuta av den här kvällen, planera lite mina projekt och kanske ta och kolla någon film, eller varför inte kolla nyaste nikita som kom på natten? Puss

No comments:

Post a Comment