Monday, March 25, 2013

"LIGHTS WILL GUIDE YOU HOME!




Skön dag bakom. Vaknade lite sent med lagade mega brekkare som bestod av världens godaste smoothie och naturel yoghurt med banan, musli och kakao bitar. Gottgott. Stack efter några timmar ill heureka via mäkken med långmatta människorna. Det var solsolsol varmtvarmtvarmt idag om någon missade det.

Nu är jag hemma och borde läsa på spanska, eftersom provet är i övermorgon. Shit pomfritt. Men mina tankar ligger redan på lov å på alla roliga planer jag har. Hur skall jag hinna läsa på alla prov.. Well det är den dagens problem.

Skall ta och läsa några kapitel ord och sedan sticka till esport. Vilket är skönt eftersom det är så länge sedan jag var där. Nog för att jag hamnar skippa dansen, men just nu måste jag ta en dags paus från dansen för orkar inte se min tränare. Missförstå inte mej, hon är super trevlig men att jag så henne förra veckan 6ggr så lockar inte det riktigt att gå på dansen idag.

No comments:

Post a Comment